بازدید از کارخانه نوآوری مشهد

امروز به لطف دوستان بازدیدی داشتیم از کارخانه نوآوری مشهد


اینجا قبل از اینکه تبدیل به این محیط زیبا بشه یک کارخانه متروکه وسط شهر مربوط به کوکاکولا بود و شهرداری مشهد تبدیلش کرد به این که واقعا جای تشکر داره.
یک محیط عالی و گوگلی مخصوص بچه های دیجیتال مارکتینگ و فعال در صنعت it که با تجمیع برندهای معتبر مشهدی و بعضا تهرانی در یک محیط سعی در دیده شدن خدمات و ایجاد همفکری گروهی بین فعال های این صنف میشه.
خیلی دوست داشتم یک گزارش ویدیویی از این محیط زیبا بگیرم‌اما محدودیت عکسبرداری داشتیم.
اگر سرچی بزنید میبینید برندهای بزرگی مثله بادصبا و رشدانا ،راتین و سی فایو و پی پینگ نشان و …. همه اینجا جمع هستن و میشه یک پکیج عالی برای مشتریان بست
در این بازدید که به دعوت دوستان خوبمون در شرکت سی فایو انجام‌شد مذاکرات مقدماتی خوبی انجام دادیم مبنی بر ارایه خدمات همه جانبه مارکتینگ در رشد و ارتقا مشتریان بانک صادرات.
چالش های زیادی در این بحث داشتیم که مجال گفتنش در اینجا نیست
امیدوارم در بازدید های اینده که به اتفاق مدیران ارشد میایم بتونیم تفاهم‌نامه خوبی با فعالان این مجموعه داشته باشیم
کم کم وقتشه بانک از مسیر فروش سنتی مصارف و ضمانتنامه و … تغییر جهت بده و بیاد به سمت مشاوره دیجیتال مارکتینگ و بستن پکیج افزایش بهره وری و فروش با استفاده از این صنعت
منتها وصل کردن بانک ها به استارتاپ های نوپا و ارایه خدمات بهشون کمی سخت و چالش انگیزه و ما نزدیک ۳ ساعت بحث کردیم تا نقاط مشترک پیدا کنیم
اینکه مشتری ما چی میخواد
بانک چی میخواد
و استارتاپ ها چی میخوان
و اتصال این ۳ ضلع کار سختیه
در بانک صادرات خراسان رضوی ما این مسیر رو از ۲سال قبل استارت زدیم و مسلما خطاهایی هم داشتیم و الان سعی در رفعش داریم
امیدوارم در اینده بانک صادرات با ایجاد یک شرکت استارتاپی و مستقر شدن در این مکان به شناسایی و جذب ایده های پولساز بپردازه و با پرداخت تسهیلات و یا دریافت بخشی از سهام استارتاپ به رشد و پیشرفت اون ها کمک کنه و در اینده برداشت مالی خوبی داشته باشه
که این نیازمند یک بینش جدید در این بانک هست

خلاصه ایده و وارد شدن بانک‌ها به دنیای فناوری زیاده و قوانین دست و پاگیر و افکار سنتی هم فراوان
به امید فردایی بهتر…..

2 دیدگاه برای “بازدید از کارخانه نوآوری مشهد

  1. بله متاسفانه ، تا زمانی که «تعداد اسناد» یکی از پارامترهای معرفی شعبه باشه ، هنوز راه زیادی تا اون بینش و دیدگاه ایده آل در این صنعت داریم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *